torek, 24. junij 2014

Deliš, delim :D

Vsak učenec je najbolj vesel zadnjega šolskega dne, ko v roke prejme zasluženo spričevalo in hkrati so vesele tudi učiteljice, da so uspešno zaključile šolsko leto. Letos tega veselja nisem deležna, saj sem doma na porodniški, vseeno pa ga čutim od vseh udeležencev :) 

V ta namen sem se odločila izpeljati malo nagradno igro "Deliš, delim" :D

Tvoja naloga je, da SPODAJ v komentar zapišeš neko misel o eteričnih oljih (lahko tvojo izkušnjo, željo, karkoli želiš), ter blog deliš med FB prijatelje (na desni strani je povezava Share this on Facebook, ki ti to omogoča) :) 

Med vsemi, ki boste izpolnili nalogo bom izžrebala 3, katerim bom podelila  testerček eteričnega olja Terrashield (mešanica proti mrčesu) ali Divjo pomarančo (pomaranča pomirja, osveži in izboljša razpoloženje. Krepi imunski sistem in lajša prehlad ter gripo. Pospeši cirkulacijo krvi in spodbuja obnavljanje kože), kar si bo izžrebanec izbral.



Če si že navdušen uporabnik eteričnih olj Doterra, ali pa se za uporabo šele navdušuješ, je tale akcija prava zate!

Se pravi..."Deliš, delim" :D

Čas za sodelovanje je do jutri, 8.00 zjutraj. Potem pa žrebam :D

Z vami in za vas,
Brigita

PS: Za kakršne koli info mi lahko pišete na eolja.doterra@gmail.com


6 komentarjev:

  1. Že veliko pripravkov sem poskusila, zdaj čakam še na to. Dobila vem veliiiiko priporočil. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti vonji, enostavna uporaba in zdrav ter breskrben način življenja z enkratnimi DoTEERA eteričnimi olji.
    Preizkušeni in 100% zanesljivi

    OdgovoriIzbriši
  3. V nedeljo sem prvic v gozdu preiskusila ucinkovitost Terrashilda. Noben ni bil popikan pa se disali smo super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Woop, woop. Čas je za razglasitev srečnic, ki bodo dobile nagrado.
    4sodelujoče=4nagrade! Jaaaa, prav ste prebrale. Danes je tako super dan, da boste dobile testerčke prav vse. Vesele?
    Javite mi na mail, katero eolje si boste izbrale.
    Z vami in za vas,
    Brigita

    OdgovoriIzbriši
  5. Juhuhu, ful sem vesela. Hvala !

    OdgovoriIzbriši