torek, 3. februar 2015

Sinusitis (vnetje sinusov) in eolje rožmarina


Za mano je zelo delaven januar :) Tri večje predstavitve uporabe eteričnih olj Doterra iz Family kita (dve v Grosuplju in ena v Mariboru) in več individualnih predstavitev mi je zapolnilo veliko prostega časa, vendar sem ob tem noro uživala, ker s predstavitvijo poslušalec pridobi veliko enkratnih informacij, saj je uporaba eteričnih olj doma res ena najboljših stvari. 
K sreči mi tudi zdravje super služi. Zahvala gre tudi eteričnim oljem, saj sem konec decembra dobila hudo vnetje sinusov. Prvič v življenju. 

Najprej sploh nisem vedela kaj naj naredim. Možu je večkrat pomagalo eolje Breathe, zato sem najprej uporabila 1% mešanico z baznim oljem in si mazala po licih in čelu, delala inhalacije z vročo fiziološko razstopino in si prelivala nos (1k v skodelici vroče fiziološke razstopine), vendar izboljšave ni bilo. Poleg sem jemala tudi homeopatska zdravila...žal neuspešno.

Tretji dan  ponoči sem mislila, da bom od bolecin v čelu, ki so pritiskali na oči, ličnice, ušesa umrla! Zjutraj mi ni preostalo drugega, kot da naredim nekaj močnejšega. 
Našla sem spodnji protokol.

To address infection and symptoms (medium): 

·   2 drops Lavender 

·   2 drops Melaleuca

·   2 drops Rosemary

Apply topically with a cotton swab inside the nostrils or mix the above with a cup of warm water and, using a Neti pot (nasal irrigation device available at most drug stores) irrigate the nasal passages.

Naredila sem liter fiziološke razstopine (1l vode+1žlicka soli), odmerla eno skodelico vode, prelila v eno skledo, notri nakapala eolja in čez glavo vrgla plenico. Najprej me je močan vonj šokiral, začela sem kašljati in daviti, potem pa sem usta zaprla in poskusila dihati skozi nos in v parih minutah sem se na močan vonj sivke, čajevca in rožmarina navadla. Inhalacija mi je odprla VSE zadelane sinuse! Vse! Prav ven mi je začelo teči. Ko se je ohladila voda, da je postala mlačna, sem inhalacijski mešanici dodala še eno skodelico fiziološke in jo z neti posodico prelivala čez nos. Čez 2 uri sem zaživela. :) Če mi ne bi popustila bolečina, bi zagotovo morala k zdravniku, ampak mi je enkratna mešanica pomagala! Resnično neverjetno!!! Naslednji dan sem se še vedno čistila, ampak pritiska v čelu in licih ni bilo več, samo še sluz mora zapustit vso sinusno votlino.

Uporabila sem tri eterična olja.
Sivko in čajevec, o katerih sem že večkrat pisala. Bolj podroben opis si lahko preberete tukaj.

Tretje čudežno eolje pa je bilo eolje ROŽMARINA.


Rožmarin vzpodbuja um, jasnost misli, koncentracijo. Prav tako ga uporabljajo pri zdravljenju kožnih bolezni, preverjeno spodbuja zdravo rast las, preprečuje izpadanje las oziroma več vrst motenj, ki jih lasišče lahko ima. Enkratno se obnese tudi kapljica v šamponu proti prhljaju. Mnogim, ki imajo težave z artritisom, revmo, rožmarinove ogrevalne koristi, zelo ustrezajo. Drugim pomaga tudi pri zdravljenju gripe in prehlada (inhaliranje). Doterrin rožmarin je iz botanične družine Lamiaceae (Labiatae), gojijo ga v Maroku in pridobivajo s parno destilacijo listov rastline. Je certificiran kot GRAS s strani FDA, torej je primeren tudi za uživanje. Njegovi učinki se kažejo, če ga nanašamo čistega, kakor tudi če ga mešamo z baznim oljem, po obrazu, vratu, koži torej, na lasišče. Ne sme manjkati niti v kuhinji! Nosečnicam, ljudem z visokim pritiskom in epileptikom se uporaba odsvetuje.

Eterična olja lahko naročite preko moje spletne trgovine http://www.mydoterra.com/brigita/ , desno Shop for products, preverite, da je označeno Europe-other in Begin shopping :) Ali pa mi pišite na eolja.doterra@gmail.com :)

Seveda pa je možno kupovati kot član Doterre in s tem koristiti ugodnosti. Če vas zanima karkoli v tej smeri...pišite :)

Eolja so zakon! :)


Z vami in za vas,
Brigita

PS: Če vas zanima predstavitev eteričnih olj Doterra v živo mi pišite na eolja.doterra@gmail.com in se dogovorimo za termin, ali pa obiščite skupinsko predstavitev, ki bo v ponedeljek 16.2. ob 17.00 v Mestni knjižnici Grosuplje (v prostorih Galerije v starem delu knjižnice). Vljudno vabljeni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar