sobota, 25. julij 2015

Domači deodorant, prvi webinar v Sloveniji, predstavitev na otoku Vir in akcija za nove člane

Današnji post ima kar dolg naslov. Veliko vam imam za povedati. 

Prvič.
Kooooončno sem naredila domač deodorant. Že nekaj časa sem se spravljala k delu, pa kar nisem in nisem naredila koraka, da bi našla najprej nek preverjen recept. Zadnjič pa le pričnem z raziskovanjem in v nekaj dnevih sem poiskala +15 receptov, za katere blogerke so trdile da deluje in da je res super zadeva. Prišla sem do dileme, katerega narediti. Ugotovila sem, da se pri večini ponavlja za bazo kokosovo maslo in frakcionirano olje, da mu dodajo nekateri še karite, vosek, probiotike, belo glino, vitamin E, sodo bikarbono, prav vsi pa dodajo še škrob in eterična olja.
Sama sem se za prvič odločila za enostavnejši recept, ki vsebuje le kokosovo maslo, sodo bikarbono, škrob in eterična olja.

V stekleno posodo odmerite 4x15ml kokosovega masla, ki ga na vodni pari raztopite. Dodate mu 4x15ml sode bikarbone in 4x15ml koruznega škroba ter 15k eteričnih olj (jaz sem dala 10k sivke in 5k čajevca). Vse skupaj dobro premešamo oz. premiksamo z mešalnikom ter prelijemo v embalažo za deodorant ter postavimo v hladilnik, da se strdi. 
Po slabem tednu uporabe, lahko z veseljem potrdim, da deodorant deluje! Noro vesela sem, da je tako. Vem, da nekateri reagirajo na sodo bikarbono, katero potem menjajo z glino. Sama lahko povem, da mene ne draži niti po sveže obriti pazduhi! :) 
Tako enostaven recept, pa tako učinkovit! Totalno navdušena. Resnično priporočam prav vsem, da ga preizkusite. 
Za tiste, ki vam soda bikarbona ne odgovarja pa čez 14dni delim še en recept z belo glino. Ne bom pozabila na vas!

Drugič.
NOVO! Za vse začetnike, navdušence eolj, nečlane DoTerre.
WEBINAR; Eterična olja DoTERRA v vsakdanjem zivljenju.


PONEDELJEK, 27.7. ob 18.00.
Prijavite se tu:
 
Prvi webinar o eteričnih oljih doTERRA v vsakdanjem življenju; kaj so eo, kako jih uporabljamo in kako lahko z njimi izboljšamo kvaliteto zivljenja in rešimo marsikatero vsakdanjo težavo+Predstavitev 10ih najbolj uporabnih olj+ posebne promocije za udelezence webinarja
Webinar lahko poslusate preko racunalnika ali telefona,brezplačno!
Veselimo se prvega srečanja z vami!


Tretjič.
Konec meseca pripravljam predstavitev na morski obali. Na Hrvaškem otoku Vir. Vem, da vas veliko dopustuje tam in ker dostikrat ni časa za predstavitev doma, vam ponujam možnost, da se jo udeležite na dopustu. S seboj bom imela vsa moja eolja in ob hladnem pivu/limonadi se bomo lahko pogovorili o uporabi eolj za vas, vaše zakladke in v vašem domu.
Vsi, ki ste zainteresirane, se mi javite na mail eolja.doterra@gmail.com. :) Hvala.


Četrtič.
EKSTRA AKCIJA do konca meseca (število je omejeno!). Darilo naših uplinerk.
Vsakemu novemu članu, ki se včlani s Family kitom ali drugim nakupom nad 100pv PODARIJO eolja v vrednosti 50pv (cca 50€)! JAVITE se mi na eolja.doterra@gmail.com. Poleg še vedno podarim Guide a-z. To je moje darilce za vas! Hitro pisat! Nič čakat! 




Vam je všeč današnji post? Lajkajte ga ali pa nanj komentirajte. :) 
Z veseljem bom delila zanimive izkušnje in akcije še naprej.

Z vami in za vas,
Brigita


Ni komentarjev:

Objavite komentar