nedelja, 8. januar 2017

Rank SILVER

Leto 2016 je za nami. <3
Lahko rečem, da je bilo leto res enkratno, zdravo in ko pogledam na vse dogodke nazaj, sem zelo zadovoljna. Tako družinsko, kot poslovno. Hčeri sta super energični, radoživi in vedoželjni. Mož nadgrajuje svojo ljubezen do fotografiranja in seveda skupaj tvorimo enkratno ljubečo družino. 
Pri doTerri so se stvari iz poslovne strani začele odvijati v pravo smer in temu posledično sem konec meseca decembra dosegla nov rank. Rank SILVER <3. Z enkratno ekipo punc, mamic, žensk smo "nalogo" sodelovanja odpravile z odliko. Biti povezan z osebami, katere preje nisi osebno poznal, sedaj pa si delimo misli, pogovore in cilje je NEVERJETNO! <3 DoTerra resnično povezuje, združuje in ustvarja prava prijateljstva.
Hvala drage moje, da smo skupaj v Brigita´s D teamu. Hvala vsem, ki še prihajate. V decembru smo izkoristile tudi priložnost sodelovanja v Diamond klubu pod mojim mentorstvom. Skupaj bomo od meseca februarja do konca aprila osvajale Slovenijo in izven meja. 
Če ste zainteresirani za predstavitev, srečanje mi pišite na eolja.doterra@gmail.com, da vas seznanim s podrobnosti, v veselje mi bo priti na vaš konec! Celoten plan za februar pa KMALU! Spremljajte me še naprej!

Naj bo novo leto, leto 2017 DRZNO! Upajte si VEČ! Stopite VEN iz povprečja! :*

Z vami in za vas,
Brigita

Ni komentarjev:

Objavite komentar