sreda, 10. maj 2017

TEBI! Za svetlejšo prihodnost :*

Danes želim pomagati prav TEBI! Ja, tebi, ki ne vidiš sončnega dne, tako kot jaz. Tebi, ki želiš nekaj za svetlejša jutra, pozitivne misli in mirno noč. 

V Sloveniji je depresija (tako po porodu kot na splošno) še vedno tabu tema. Depresivna mati ne sme obstajat. Le zakaj, če imaš doma dete, ki ti pomeni vesolje. Biti utrujena, nenaspana, saj več mesecev že ne spiš kot je potrebno, brez minute miru NE smeš biti. Saj si ja na porodniški, kajne? Cele dneve doma, brez dela.
Depresivnost je realnost, ki se jo prikriva. Moramo biti Superwoman, tiste ki zmoremo VSE. Ja, nič ne rečem. Imam srečo, da mi hormoni niso ponagajali, imam srečo, da nisem sama, da sem imela lepo otroštvo, zavedam se pa, da tega nimajo/nimate vsi. In z eolji se da enkratno pomagati proti svetlejši prihodnosti! Vseh težav ne bodo odpravile, vam bodo pa pripomogle da pridete na pravo pot, pot do pozitivnih misli in svetlejših dni!
Si se videl-a v tem zapisu? Piši mi na zs in poslala ti bom vzorček za celoten nekajdnevni protokol. Čez par dni te bom kontaktirala, da mi poveš, kako se počutiš sedaj. Si za??? Daj, ne zakrivaj se za zaveso. Daj možnost, da prideš na zeleno vejo. Imej se rad-a!!! :*



Z vami in za vas, Brigita

Ni komentarjev:

Objavite komentar