četrtek, 18. oktober 2018

Vnetje ledvic in ledvični kamni

Ledvični kamni 

Kaj naj rečem. DoTerra nas res preoblikuje iz kamenčkov v diamante, a pri tem nisem pomislila na dejansko “čiščenje” kamnov iz telesa... 🤷‍♀️ 


V ponedeljek me je zagrabila abnormalna bolečina. Glede na to, da ledvičnih kamnov še nisem imela, sem se odšla pokazat najprej k zdravnici, ki me je po pregledu urina in krvi poslala naprej na uruloško urgenco. Tam so potrdili, da so na delu ledvični kamni. Iz spodnje fotke lahko vidite zakaj pride do te situacije. Pri meni je urejeno vse, razen v zadnjem mesecu mi šepa zadnja točka. Jp, telo mi javlja, da moram v tej smeri nekaj naredit. Jaaa, bom, obljubim! Ker ni ni vseeno! 


Fotografija osebe Brigita Zakrajsek - wellness svetovalka.

Naslednji dan sem začela na polno s pitjem čaja zlate rozge in z mazanjem "Rokin relief" mešanice proti bolečinam.
V 15ml roll on sem namešala (predlog iz knjige The essential life):
4k smilja
4k brinovih jagod
5k grenivke in
5k limone
in dodala FCO do vrha.
Mešanico sem nanašala izredno pogosto, nanjo pa polagala vroče obkladke, saj predpisanih protibolečnih tablet nisem zaužila. Bolečina je bila vsak dan manjša. V soboto opravim še UZ ledvic, da vidimo, če se še kje nahaja kak kamenček.

V primeru VNETJA LEDVIC je izredno priporočljivo pogosto pitje brusničnega soka in soka iztisnjene limone in zobanje suhih brusnic. K okrevanju pomaga tudi mazanje eolja rožmarina. 


Brigita ❤️

Ni komentarjev:

Objavite komentar