četrtek, 18. julij 2019

Julijske akcije

Juhej!

Poletje, sonce, dopust, morje, potovanja. Vse to nam prinaša JULIJ.

Kaj nam pa prinašajo JULIJSKE AKCIJE pri doTerri?

POM (gratis eolje meseca) je eolje EVKALIPTUS.  Vsak član ga je pridobil GRATIS z oddanim LRPjem do vključno 15.7. 



Zakaj vse se eolje uporablja? Poglej zgornjo fotografijo in beri dalje :)

Jaz priznam, da eolje evkaliptusa obožujem, od kar sem našla recept proti suhem kašlju. 2k limone, rožmarina in evkaliptusa noooro pomiri, hkrati pa sprosti dihalne poti in tako noč končno dobi svoj namen. 

KAKŠNA JE PA TVOJA NAJLJUBŠA UPORABA EVKALIPTUSA?


-10% znižana je mešanica Terrashield v spreju 30ml. 
En nanos omogoča zaščito, ki traja do 6 ur, jaz priporočam ponovno uporabo po 4. urah oziroma po občutku. Lahko mu dodamo še eolje sivke in smo tako dodatno zaščiteni tudi proti klopom.

Včlanitvena akcija za vse nove člane: pridobi si 58,60pv ob včlanitvi nad 100pv!!!


To je res idealna priložnost, da si pridobiš dodatne točke, za katere si lahko privoščiš gratis eolja/izdelke.
Klikni na mydoterra.com/brigita/ Join&save (pri izpolnjevanju podatkov NE smeš uporabljati šumnikov!) in POSTANI DOTERANA!

Kaj sem naročila ta mesec jaz? Poglej si video https://web.facebook.com/brigitazakrajsek/videos/691805114592206/.

FB skupini BrigitasDteama smo imele Dan Zelene mandarine.






Tudi v letošnjem poletju bom izvajala "sampling srečanja". To so srečanja članic BrigitasDteama, kjer lahko vidite, prevonjate in preiskusite doTerra izdelke. Za točne info o lokaciji mi piši na info@brigita.si.



1. 8. ob 17.00 bomo imele mesečno srečanje "na bazenu" pri mojih starših doma (okolica Grosuplja). Tudi tu boste imele možnost "samplinga". Vljudno vabljene, da se srečanj udeležite!

Ob koncu vabim na izziv 🔥Back on track🔥
(znebimo se odvečne teže in prtljage, ki nas muči in zaživimo na polno)💪🙌
Po predlogu ameriške članice 30 DNI jemljemo ob zajtrku IN kosilu (2x na dan):
1 kapsulo Mito2Max za energijo
1 kapsulo z:
2k Black pepper, 
2k Pink pepper,
2k kurkume,
2k Yarrow | Pom.
💪
Z izzivom pričnemo 10.8. Do takrat imate cas, da si priskrbite vsa potrebna eolja in dodatke.❤️ 

Čudovit julij še naprej!
Brigita :*

Ni komentarjev:

Objavite komentar