četrtek, 20. november 2014

Domača ognjičeva krema s sivko

Meseca septembra sem prvič naredila domačo ognjičevo kremo.
Osnovni recept sem našla tukaj. Potrebujemo le ognjičev macerat (suhe cvetove ognjiča sem za 3tedne namočila v olivnem olju, nato pa ga preko gaze precedila) in čebelji vosek. Če želimo kremo dopolniti priporočam še karitejevo/kokosovo/kakavovo maslo in eterično olje sivke, za ustnice pa še pepermint.

Sama sem malo eksperimentirala z različnimi kombinacijami in po dveh mesecih uporabe lahko potrdim, da se nam najbolje obnese mešanica s karitejem in sivko. Puncam namažem licka, suhe roke in jih zaščitim pred vetrom in mrazom. Enkratno se obnese tudi pri razpokanih ustnicah. Mene vedno prepiha veter in ustnice mi zatečejo in popokajo do krvi. Zdaj sem jih s to kremo pozdravila v dveh dneh! Resnično navdušena! 









Za vse, ki bi se radi znebili krem s polno dodatkov je ta enostavna krema prava rešitev za mrzle zimske dni. Razpokana, poskodovana koža vam bo hvaležna.

Naslednjic pa bom izdelovala domač "lip balm" in osnovno kremico za obraz.

Ne pozabite na posebno novoletno ponudbo Holiday joy :) Javite na email, ali narocite sami na http://www.mydoterra.com/brigita/ , desno Shop for products, preverite, da je označeno Europe-other in Begin shopping :)

Z vami in za vas
Brigita



Ni komentarjev:

Objavite komentar