sobota, 23. maj 2015

Priprave na poletje (domač piling za telo, krema za razpokane pete in kremo za sončenje)


Oh ja. Tik, tak, pa bo poletje tu. :)
V ozadju se predvaja Evrosong, jaz pa pišem obljubljeni post...

Na poletje je fino pripraviti telo.

Najprej poskrbimo za kožo in vsaj 3tedne pred odhodom na dopust opravimo piling celotnega telesa. En recept sem že delila z vami, tu pa sta še dve varianti.

PILING ZA TELO
Sladkorni piling (nežnejši)
Potrebujemo:
¼ skodelice drobno mletega sladkorja (rjavega),
¼ skodelice grobo mletega sladkorja,
½ skodelice frakcioniranega kokosovega olja
in do 15 kapljic grenivke/limete z ingverjem.
Zmešamo skupaj in namažemo :)

Piling s soljo (bolj grob)
Potrebujemo:
1 skodelico kokosovega masla,
1 skodelico Himalajske ali Epson soli,
¼  skodelice frakcioniranega kokosovega olja
in do 15 kapljic grenivke/Slim&Sassy.
Zmešamo skupaj in namažemo :)

Veliko ljudi ima tudi težavo z razpokanimi petami.

RAZPOKANE PETE
Potrebujemo:
15ml kokosovega masla (frakcionirano je bolj priročno),
4k peperminta,
1k čajevca
in 1k kadila.
Naredimo mešanico, ki jo mažemo na pete vsako jutro in večer.


Prav posebno pa sem poglobila in poiskala recept za domačo kremo za sončenje. Lani sem kupila Badgerjevo in bila z njo izredno zadovoljna, videla pa sem, da vsebuje preprosta olja, zato sem se odločila za akcijo :) Recepti se med seboj razlikujejo ali zeeelo, ali pa minimalno. Poiskala sem "zlato sredino", kremo z olji, ki hladijo s cinkovim oksidom in eolji, ki negujejo. Kremo sem že preizkusila in lahko samo pohvalim. Enkratno se maže, diši, hladi in po nanosu nisem bila nič opečena!



KREMA ZA SONČENJE
Potrebujemo:
28g čebeljega voska,

28g kakavovo maslo,


28g kokosovo maslo,
14g karite masla,
 
28g mix jojoba in olje malinovih pečk,
28g cinkovega oksida,
1 čž Vitamina E,


4k eolja sivke,
3k eolja mire
in 3k eollja rimske kamilice.

Segrejemo, umešamo cink, eolja in zmiksamo.
 

Kremico lahko hranimo ali v hladilniku ali na sobni temperaturi, ni pa dobro da je predolgo izpostavljna vročini (da bi jo pustili v avtu recimo).

Ta recept vsebuje 20% cinkovega oksida.

Tu je izračun dodajanja glede na želje SPFja.
SPF  2-5: Dodamo 5% cinkovega oksida.
SPF 6-11: Dodamo 10% cinkovega oksida.
SPF 12-19: Dodamo 15% cinkovega oksida.
SPF 20: Dodamo 20% cinkovega oksida.

Za vse, ki menite, da niste tako kreativni (verjemite mi, samo mislite!), pa priporočam, da si kremico naredite z Doterra losionom, kateremu dodamo 2 jedilni žlici cinkovega oksida in eolja, ki negujejo kožo (največ 12kapljic!).



Katera eolja pa potrebujemo na dopustu, sem na kratko opisala že lani v julijskem postu.  

Za ostale zanimive nasvete priporočam obisk moje predstavitve :)
Za kakršnekoli info pišite na eolja.doterra@gmail.com.

Z vami in za vas,
Brigita

Ni komentarjev:

Objavite komentar