četrtek, 9. junij 2016

Sodelovanje na dobrodelnem bazarju 11.6.

Vsi vemo, da podjetje DoTerra s svojim co-impact sourcingom in Healing hands donacijami spreminjajo svet za boljši jutri. Kaj vse to zajema, si lahko podrobno preberete na tem ---> LINKU, je pa to ena izmed stvari, ki meni navdaja upanje, da niso vsa podjetja le kapitalistočno, izkoriščevalsko naravnana, temveč deluje tudi Fair trade trgovina z učenjem, pomočjo in dobrodelnostjo do sočloveka.

Prav zato sem se odločila, da tudi jaz aktivno sodelujem na dobrodelnem bazarju "Gremo na morje", ki ga organizira Fundacija Drevored, Grosuplje. Letos bodo peto leto zapovrstjo zbirali denar za socialno šibke otroke. 
Jaz bom darovala 50 mazil za ustnice z eoljem divje pomaranče in peperminta ter 25 solnih pilingov z eoljem Slim&Sassy. S prostovolnjim prispevkom bodo obiskovalci lahko "posvojili" željen/e proizvod/e, celoten izkupiček pa bo namenjen Fundaciji Drevored. :)

Pridete in podprete to čudovito akcijo? Več o bazarju si lahko prebetere TUKAJ :)


Torej, VLJUDNO VABLJENI v soboto 11.6. od 9-14h na Drevored v centru Grosuplja, kjer vas bom pričakala jaz s svojimi dišečimi stekleničkami in enkratnimi proizvodi. :)

Z vami in za vas,
Brigita

Po uspešnem bazarju pa dodajam še nekaj utrinkov :) Hvala vsem za obisk in doniranje za dober namen.








Ni komentarjev:

Objavite komentar