sreda, 17. januar 2018

DECEMBER 2017

December. Enkraten mesec, tako poln, da nisem imela časa niti začutiti utripa. A hkrati ob koncu tako družinski, popoln, naš, da bi se TAKOJ vrnila nazaj in ga še enkrat doživela. 

IN KAJ SE JE DOGAJALO, se verjetno sprašujete? Na FB strani https://www.facebook.com/brigitazakrajsek/ , sem ves čas aktivna, tako da med vas delim nekaj glavnih utrinkov :)




JAAAAA, napredovala sem v ranku in postala GOLD leaderka <3.









HVALA vsem, ki spremljate moj blog! Hvala vsem, ki ste zadovoljni uporabniki eolj doTerra. HVALA VSEM, ki ste del moje/naše zgodbe. Res sem presrečna, da sem del vseh teh dogodkov in izkušenj. :*

Z vami in za vas, od aprila 2014! Vsak dan, vsako uro. VEDNO!
Brigita

PS: Za vse dodatne info mi pišite na eolja.doterra@gmail.com.

Ni komentarjev:

Objavite komentar