ponedeljek, 13. april 2015

Prvo leto je mimo...Juhuhu praznujemo :)

Danes smo 13.4. in točno leto dni nazaj sem z včlanitvijo vstopila v Doterrino družino. Lahko rečem, da je Doterra postala naš (družinski) način življenja. Z udeležbo seminarjev in vsakodnevnega samoizobraževanja preko različne literature se tudi moje znanje uporabe povečuje in zato brez pomislekov vsakodnevno upoorabljamo eterična olja DoTerra in ostale njihove proizvode. Njihov učinek jemlje dah. Resnično. Do zdaj so bila eterična olja kos prav vsem "preizkušnjam". Nekajkrat sem tudi sama enostavno dvomila, ali jim bo res uspelo, ali bodo naredila svojo nalogo, saj je bilo stanje ob začetku uporabe "kritično", vendar sem vedno nazaj dobila "waw" efekt, ki mi je samo potrdil, da so eolja res VRHUNSKE kvalitete in resnično delujejo terapevtsko. 
Iz intro kita za začetnike s tremi eteričnimi olji sem v enem letu obogatila zbirko na 40ih eteričnih olj in ostalih Doterrinih proizvodov (LLV paket za naju z možem, vitamini in IQ mega olje za otroke, kreme za roke, mila, enkratna OnGuard zobna pasta...).

CPTG certifikat potrjuje, da so eolja varna za vse uporabnike (od novorojenčkov do starostnikov), čista (brez dodanih primesi, niso dodelana kemično, ampak so res 100% naravna) in dovolj močna, da učinkujejo terapevtsko.


Na poti sem spoznala mnogo ljudi, ki so se mi pridružili. Prav VSI, ki so začeli uporabljati eterična olja za kondicijo zdravja in/ali zdravljenje in/ali čiščenje doma so NAVDUŠENI. Navdušenje enostavno prehaja iz ust do ust in uporaba eteričnih olj se je noro, noro povečala v zadnje pol leta. Tudi članic je čedalje več, saj ugodnosti ne smemo zanemariti. Z veseljem pripravim predstavitev prav za vse, ki jih uporaba zanima. Če ste med njimi tudi vi, me hitro kontakirajte.

Vsak član lahko kupuje VSE Doterrine proizvode 25% ceneje. Naroči jih lahko kadarkoli v enem letu (se pravi nakup ni obveza!), ali pa se odloči za mesečni LRP program in s tem prejme vrnjene točke (10% prve tri mesece, 15% naslednje tri mesece in tako naprej do 30% po enem letu), za katere si lahko potem izbere eolja ali druge proizvode. Vsak mesec lahko kupi en proizvod 10% ceneje (ta mesec čajevec), ter se poslužuje posamezne akcije...  V aprilu do 15. ob naročilu na 200točk prejmete gratis eolje DeepBlue in DeepBlue rub v skupni vrednosti nad 70€!

Odločila sem se, da obletnico popestrim s super akcijo za vse NOVE ČLANE.
Za vse, ki pa se boste včlanili sami preko spletne strani  http://www.doterra.com/uk/, kliknete Join v desnem kotu, označite, da želite postati Welness advocate, vpišete mojo ID 883056 in vse svoje podatke, ter opravite nakup nad 100pv (recimo nakupu Family kita), boste prejeli GRATIS 5ml eolja divje pomaranče in kremico za roke z eoljem CitrusBliss. Ob odprtju LRP programa naslednji mesec in nakupu nad 100pv, pa vam podarim 15ml eolja grenivke. Navdušeni?  
Seveda ne pozabimo, da boste vsi, ki se boste včlanili v okviru Diamond cluba Europe ob predstavitvi s Tjašo Šercer prejeli ob naročilu nad 100pv gratis 15ml eolja Citrus Bliss, ob odprtju LRP programa naslednji mesec in nakupu nad 100pv pa jim povrnejo nazaj 25pv točk. Se pravi, da si boste lahko privoščili približno eno eolje gratis (ali dva citrusa). Ob predstavitvi se lahko odločite, da se včlanite raje sami in izberete moja včlanitvena darilca!

Koliko stanejo Doterrini proizvodi in kako so točkovani lahko vidite na uradnem ceniku TUKAJ.

Vljudno vabljeni na predstqavitve, ki bodo v četrtek 16.4. ob 17.00 v Galeriji Mestne knjižnice Grosuplje, v nedeljo 19.4. v Cerknici in v torek 21.4. v Savskem naselju v Ljubljani. Za točne lokacije v Cerknici in Ljubljani me prosim kontaktirajte na mail eolja.doterra@gmail.com. Na vseh predstavitvah bom prisotna jaz in ga. Tjaša.

Se pravi, ta mesec se VČLANITEV SPLAČA! S ponosom vam bom podelila  Za vse dodatne info pišite na eolja.doterra@gmail.com.

Z največjim veseljem in ponosom, z vami in za vas,
Brigita :*



Ni komentarjev:

Objavite komentar